19/01: Down to the mekong

Route with pics
Picasa Album

111km. 111km!! A very long ride if you ask me, but we made it. Although it was a good paved road, it was hard work today. My legs didn't want to. I must say we did it in a good speed, so maybe if we do it slower next time, it will be better.
We arrived in Kompong Chom at 1pm and looked for a guesthouse. Loads of guesthouses and hotels here. Today we're paying 5$ for the room. Expensive! Not ;)
I had a good sleep, Ardan did some computerwork and after that we walked around town, had a nice fruitshake and a noodle dish. The Mekong looks beautiful here, by day and by night.
We decided to take a day of rest tomorrow so the day after we will be ready to face another 100 km back to Phnom Penh on the road next to the Mekong. It will probably be a nice view, but the road isn't paved, so hard work again.

6 opmerkingen:

  1. En nu een dagje van welverdiende rust genieten.
    Ik sta ervan te kijken wat jij wegfietst Line!
    Ik doe het je zo nog niet na. Ben blij dat jullie weer on track zijn met de blog, begon de updates al te missen enkele dagen geleden. Door jullie foto's te zien, jullie te lezen mis ik jullie niet. Heb toch het gevoel "mee" te blijven. Dank je hiervoor. Knuffel, mama Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hé ja, was idd al tijdje geleden hé! het ziet er daar idd zeer mooi uit!!!

    om jullie een idee te geven van de temperatuur hier in frankrijk: -2 °C

    jaloers?? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Onder de indruk, vooral gedeelte offroad. En de avonturen voor eten en slaap. Oei da gaat onze rug ni verdragen :-)
    Ook de weg vinden waw.
    Zal ons Fem volgen

    R.E.S.P.E.K.

    paps

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kan me alleen maar aansluiten bij al het vorige. Dit is iets dat jullie nooit gaan vergeten, zowel de mooie dingen als de ontberingen, echt knap mannen
    Knuf mams Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Danku voor al de R.E.S.P.E.K. betuigingen!
    Papa, dat zal inderdaad niet zo goed zijn voor jullie rug, maar slapen op de houten planken in die homestay was wel de enige keer dat dit al is voorgevallen. Met brommertje kan je verder rijden naar ergens waar een echt bed is natuurlijk. Onze benen hadden gewoon rust nodig. So don't worry :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 111 km gefietst, mooi! Kga jaloers zijn op uw benen als je terugkomt :p
    Momenteel steek ik mijn energie in het werk en de thesis. heb dus niets spannends te vertellen :)
    Genier er daar nog van meid!
    ines xx

    BeantwoordenVerwijderen